Thursday, December 17, 2009

I LOVE MY MAN♥♥♥

H0H0H0~~~
今天18号是我们一起的第8个月了=)
很开心~
老公,我爱你~
周健豪
I love u so much
我谢紫仪爱你周健豪Forever...
这个月的这一天你陪不到我~
因为你要做工~
我很想你...
I L0ve my man...
Love u only...
U are my everything ...
Pls dont hurt me again...
I belive u
我只要你是真心的爱我~
就足够了~

No comments:

Post a Comment

Cute Hello Kitty 13